Kilka miesięcy temu razem z moją rodziną postanowiłam spędzić kilka dni wolnych, podczas których zaplanowaliśmy mnóstwo rodzinnych atrakcji. Na miejsce docelowe naszej podróży wybraliśmy północną Polskę, gdyż tam właśnie znajduje się bardzo dużo atrakcji, a architektura oraz uroki tych miejsc zapierają dech w piersiach. Parę tygodni przed urlopem zaczęłam planować naszą wycieczkę.

Pobyt w eleganckim ełckim hotelu

hotel EłkPlanowanie naszych krótkich wakacji rozpoczęłam od przejrzenia kilku stron internetowych, w których znalazłam wiele ciekawych propozycji spędzenia wolnego czasu. Zaplanowałam mnóstwo atrakcji i cieszyłam się, że spędzę trochę czasu razem z rodziną. Ostatnim etapem planowania mojej rodzinnej wycieczki było znalezienie miejsca noclegowego. Postanowiłam zarezerwować pobyt w bardzo pięknym i zabytkowym mieście. Jeśli chodzi o dobry hotel Ełk ma bardzo dużo do zaproponowania. Udało mi się znaleźć bardzo fajny i niedrogi hotel dla całej mojej rodzinki. Jakiś czas później przyjechaliśmy na miejsce i zgodnie z rezerwacją weszliśmy do naszych pokoi, w których mieliśmy spędzić kilka najbliższych dni. Pokoje okazały się bardzo przestronne i niezwykle eleganckie. Pokój naszych dzieci urządzony został klasycznie oraz elegancko. Nasze dzieci w pokoju miały bardzo ładnie urządzoną łazienkę, dwa duże i wygodne łóżka oraz niezwykły widok na panoramę Ełku. W naszym pokoju znajdowało się bardzo komfortowe łóżko sypialniane, luksusowa łazienka oraz mały taras, z którego również mogliśmy podziwiać niezwykłe widoki. W hotelu spędziliśmy kilka dni, podczas których gościliśmy również w hotelowej restauracji oraz strefie spa. Czas spędzaliśmy głównie na wycieczkach oraz zwiedzaniu okolicznych atrakcji, a wieczory spędzaliśmy w naszym hotelu. Pobyt w Ełku był bardzo udany, a nasza rodzina była bardzo zadowolona z hotelu oraz innych atrakcji, które wspólnie przeżyliśmy w tym niezwykle pięknym mieście.

Planowanie urlopu z rodziną zawsze wymaga ode mnie dużo poświęcenia oraz czasu. W tym roku udało mi się jednak znaleźć bardzo ciekawe atrakcje w Polsce, a miejsce noclegowe okazało się bardzo funkcjonalne i niezwykle eleganckie. Cieszyłam się, że mogłam spędzić z najbliższymi kilka dni wolnych, podczas których zwiedziliśmy kilka wspaniałych miejsc, spróbowaliśmy nowych smaków i cieszyliśmy się swoim towarzystwem.